Magazinul online Bonjour Choco vă oferă două posibilităţi pentru găsirea articolului dorit:
1. Folosiţi din meniul principal categoriile TRUFE, CIOCOLATA, CIOCOLATA CALDA, FUDGE sau BISCUITI şi apoi restrângeţi rezultatele căutării dumneavoastră cu ajutorul criteriilor de filtrare până aţi găsit selecţia dorită de produse.
2. Folosiţi funcţia de căutare text şi introduceţi codul produsului sau orice alte informații despre produs pe care le dețineți: denumirea, tipul, marca, ingredientele (ex. sampanie) sau altele asemenea. Noi vă furnizăm toate produsele şi informaţiile legate de căutarea dumneavoastră.
Dacă un produs nu mai este disponibil online înseamnă că stocul este epuizat.
Bonjour Choco face toate eforturile posibile să suplimenteze întotdeauna stocurile, astfel încât să nu se ajungă la această situație. Însă există cazuri când stocurile pot fi epuizate fie datorită faptului că producătorul mărcii respective a scos un anumit produs din fabricație, fie datorită numărului mare de comenzi. Indiferent de motiv, vă rugăm să luaţi legătura cu consultanţii noştri la numărul de telefon 0734 444 359, de luni până vineri între orele 09:00 şi 18:00. Vă vom spune dacă produsul va reveni pe stoc și când se va întâmpla acest lucru.
Nu. Nu trebuie realizată o valoare minimă comandată pentru a putea face cumpărături în magazinul nostru online. (Excepţie fac promoţiile cu vouchere (cupoane de reducere), caz în care valoarea minimă a comenzii variază în funcție de ofertă).
Livrarea se face de către Fan Courier (de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 17:00), exclusiv la adresele de livrare din interiorul României.
Produsele comandate vor fi livrate prin Fan Courier în decurs de două zile lucrătoare de la predarea acestora către curier, moment în care veți fi notificat prin email. Acest termen de livrare poate creşte în cazul unor campanii promoţionale cum ar fi Black Friday sau în perioada sărbătorilor de iarnă ca urmare a volumului mai mare de colete care trebuie procesat de curier.
În ziua livrării veţi primi o notificare prin SMS de la Fan Courier ce va conţine numărul AWB al coletului dvs., intervalul orar de livrare, suma de achitat ramburs (în cazul în care aţi optat pentru plata ramburs) şi numărul de contact al curierului.
Metoda de plată
Plata se poate efectua prin card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard), cu ajutorul serviciului securizat MobilPay, sau în sistem ramburs (numerar la curier).
Procesul de înregistrare vă oferă câteva avantaje:
• Menţionarea unei adrese de livrare diferite la fiecare comandă.
• Procesul de comandă este mai rapid începând cu a doua comandă datorită salvării informaţiilor de comandă.
• Istoricul comenzilor este disponibil în contul de client împreună cu informaţiile aferente despre plată şi livrare.
• Posibilitatea anulării produselor până la momentul ambalării.
• Diferite reduceri şi promoţii.
Dacă doriţi să vă autentificaţi în contul de client sau în timpul procesului de comandă şi v-aţi uitat parola, vă rugăm să apăsaţi pe butonul "Ai uitat parola?". În fereastra nou deschisă vă rugăm să introduceţi adresa de e-mail cu care v-aţi înregistrat. După aceea, veţi primi la această adresă un e-mail cu o nouă parolă, cu care vă puteţi autentifica. Pentru securitatea dumneavoastră vă rugăm să schimbaţi ulterior această parolă cu una nouă, sigură din secţiunea „Contul meu”.
Din când în când, Bonjour Choco oferă clienţilor săi diferite avantaje, de exemplu prin intermediul serviciului de newsletter. În acest scop primiţi un cod specific cu care obţineţi oferte, servicii sau reduceri în exclusivitate. Când efectuaţi comanda introduceţi pur şi simplu codul în câmpul „Cod reducere” şi bucuraţi-vă de avantaje.
Atenţie: puteţi folosi un singur voucher per comandă şi uneori există o valoare minimă a comenzii, care variază în funcţie de ofertă.
După fiecare comandă primiţi o confirmare scrisă de la Bonjour Choco prin email. De asemenea aveţi posibilitatea să verificaţi în orice moment stadiul actual al comenzi dumeanvoastră accesând contul dumneavoastră de client. Pentru întrebări suplimentare vă stăm la dispoziţie la numărul de telefon 0734 444 359, de luni până vineri între orele 09:00 şi 18:00.
Preţurile afişate la momentul efectuării comenzii sunt preţurile relevante pentru dumneavoastră. Modificările ulterioare de preţ nu influenţează în niciun fel comanda dumneavoastră.
După trimiterea comenzii aveţi posibilitatea să anulaţi sau să adăugați produse noi în comandă doar dacă aceasta nu a fost deja expediată. În acest caz, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0734 444 359, de luni până vineri între orele 09:00 şi 18:00.
Pentru a prelucra cu succes o comandă avem nevoie de anumite informaţii de la dumneavoastră, precum nume, prenume, telefon şi adresă. Câmpurile obligatorii, marcate cu steluţă (*) solicită o informaţie în lipsa căreia nu putem procesa o comandă. Dacă intervin erori în această etapă a procesului de comandă vă rugăm să urmaţi instrucţiunile corespunzătoare.
În cazul în care primiţi şi alte erori sau întâmpinaţi alte probleme tehnice vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la [email protected], sau telefonic la numărul 0734 444 359, de luni până vineri între orele 09:00 şi 18:00. Este de preferat să ne trimiteţi textul exact al erorii sau o captură de ecran cu eroarea pentru a putea interveni rapid şi eficient.
Secțiunea Termeni și condiții este disponibilă în partea de jos a paginii. În plus, la finalizarea comenzii veţi avea un link către secțiunea Termeni și condiții, fără confirmarea cărora nu puteţi efectua comanda.
Pentru prelucrarea plăților online (efectuate prin intermediul cardului de debit sau a cardului de credit) utilizăm procesatorul de plăți Netopia prin platforma de procesare a plăților online denumită MobilPay.
Pentru plata prin ramburs, dumneavoastră veți achita valoarea comenzii direct la curier în momentul livrării.
În cazul în care doriţi să returnaţi articolele primite vă rugăm să ne comunicaţi datele dumneavoastră bancare pentru a vă putea transfera suma corespunzătoare în cont, în maxim 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
În ambele cazuri vă vom restitui valoarea produselor returnate, mai puţin taxele de transport.
Livrarea comenzilor este asigurată de către firma de curierat rapid Fan Courier și se poate face fie la adresa de domiciliu sau serviciu fie la sediul Fan Courier din localitatea dvs de domiciliu:
• Firma de curierat numărul 1 în România, conform informațiilor de pe site-ul www.fancourier.ro
• Livrare rapidă, termenul mediu de livrare este de două zile lucrătoare
• 3652 de localități în aria de acoperire (fără kilometri suplimentari)
• Urmărirea online a stadiului livrării aici: https://www.fancourier.ro/
• Notificarea prin SMS a cumpărătorului în ziua livrării cu informaţii despre numărul expediţiei (AWB), intervalul de livrare, valoarea ramburs (în cazul în care s-a optat pentru plata ramburs) şi numărul de telefon al curierului.